Apie projektą

Projektas „Kauno marių ir Nemuno kilpų e-rinkodara“

Projekto tikslas – diegiant e-rinkodaros priemones didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą projekto įgyvendinimo savivaldybėse (Kaišiadorių, Birštono, Prienų, Kauno miesto bei Kauno rajono savivaldybėse).

Projekto uždavinys – rinkodaros priemonių bei joms reikiamo turinio kūrimas siekiant padidinti kultūros ir gamtos paveldo aktualumą, lankomumą ir žinomumą, informatyvumą apie juos supančią aplinką.

Projekto metu įgyvendinamos šios veiklos:

1. Komunikacija socialiniuose tinkluose (SMM);
2. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO);
3. Reklama Google paieškos sistemoje;
4. Reklama Google vaizdinės reklamos tinkle;
5. Reklama video tinkluose;
6. Elektroninio pašto rinkodara;
7. Mobilioji rinkodara;
8. Projekto interneto svetainė ir administravimas;
9. E-rinkodaros turinio kūrimas.

Diegiamomis e-rinkodaros priemonėmis bus siekiama didinti atvykstančių turistų skaičių, mažinti turizmo sezoniškumą, didinti kultūros ir gamtos objektų žinomumą. Projektą įgyvendina Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija su partneriais – VšĮ Kaišiadorių turizmo ir verslo informacijos centru, Kauno miesto savivaldybės administracija, VšĮ  Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centru, Birštono turizmo informacijos centru, Prienų rajono savivaldybės administracija.

Viso projekto vertė – 244 265,60 Eur.
Paramos suma – 207 625,76 Eur.
Pareiškėjo ir partnerių indėlis – 36 639,84 Eur.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2016-07-29 – 2018-07-27.

Projektas finansuojamas iš 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos lėšų.